loading...
♣ سرگرمی ♣
محمد بازدید : 57 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 

طرح زوج و فرد تغییر کرد

 سرهنگ جمال بذرافشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق افزود :با توجه به افتتاح بزرگراه امام علی (ع) از شنبه طرح زوج و فرد در ضلع شرقی محدوده بزرگراه امام علی (ع)، ضلع جنوبی بزرگراه بعثت، ضلع غربی بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالی آن بزرگراه رسالت و طول رسالت از حکیم اجرا خواهد شد. 
 
وی در ادامه بیان کرد: مطابق سابق طرح زوج و فرد از شرق از اتوبان باقری اجرایی می شد که با افتتاح بزرگراه امام علی(ع) طرح زوج و فرد  از امام علی اجرای خواهد شد. 
 
این مقام انتظامی اذعان کرد : محدوده آیت، نارمک، نیروی هوایی و ... از محدوده زوج و فرد از شنبه 4 خرداد خارج می‌شود و رانندگانی بدون هیچگونه محدودیت زوج و فرد در شرق تهران تردد خواهند کرد. 
 
بذرافشان در خاتمه بیان کرد: ساعت اجرای طرح زوج فرد بدون تغییری از ساعت  6 و 30 دقیقه صبح تا 19 است

محمد بازدید : 114 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، درپی مراجعه پسر بچه‌ای پنج ساله به همراه پدرش به ایستگاه 87 آتش‌نشانی در روز گذشته، آتش‌نشانان متوجه شدند که انگشت پسربچه حین بازی با خودکار در حلقه آن گیر کرده و وی از درد و تورم انگشتش ابراز ناراحتی و ترس دارد.

در ادامه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انگشتربر حلقه خودکار را بدون هیچ آسیبی از انگشت متورم شده این پسر بچه بازیگوش خارج کردند. 


بقیه عکس ها در ادامه مطلب
محمد بازدید : 33 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سرگرد مختاری‌نسب با بیان اینکه با توجه به رشد سریع فناوری اطلاعات و سیستم‌های ارتباطی در جهان، کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نبوده بطوری که ضریب نفوذ مشترکان تلفن همراه در کشور ما در سال 91 بنا بر آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قریب به 95 درصد اعلام شده است، گفت: با احتساب جمعیت 75 میلیون نفری ایران و در نظر گرفتن شاخص فوق می‌توان نتیجه گرفت که هم‌اکنون بیش از 68 میلیون اشتراک تلفن همراه در ایران وجود دارد.

وی افزود: برخورداری از این تکنولوژی در کنار تمامی مزایایی که دارد در صورت عدم رعایت نکات امنیتی موجب بروز مشکلاتی نیز می‌شود، چون امروزه وقوع جرایمی از قبیل کلاهبرداری، مزاحمت و... که از طریق سامانه‌های تلفن همراه انجام می‌گیرد به یکی از جرایم پروقوع در سطح جامعه تبدیل شده است، بنابراین لازم است تمامی مشترکان و افراد جامعه نسبت به این موضوع هوشیار بوده و آگاهی لازم را داشته باشند تا گرفتار چنین جرایمی نشوند.

مختاری‌نسب خاطرنشان کرد: عده زیادی از مردم به دلیل ارزانی و سهل‌الوصول بودن دریافت سیم کارت اعتباری غافل از مسئولیتی که خرید این سیم ‌کارت‌ها برای آن‌ها ایجاد می‌کند اقدام به خرید چندین سیم کارت کرده و بدون توجه به نقل و انتقال قانونی، آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهند. برخی نیز سیم کارت را دور انداخته و سیم کارت جدیدی تهیه می‌کنند بدون اینکه سیم کارت قبلی را امحا کنند.

رییس پلیس فتای قزوین، گفت: عده‌ای دیگر نیز به مفقود شدن سیم کارت اهمیتی نداده و بدون اینکه به مسدود کردن سیم کارت اقدام کنند آسوده خاطر سیم کارت دیگری تهیه می‌کنند و افراد کلاهبردار و سودجو نیز در این بین با به دست آوردن سیم کارت‌هایی از این دست اقدام به سوءاستفاده از آنها می‌کنند، در صورتی که عواقب نگران‌کننده آن دامن‌گیر صاحبان اصلی سیم کارت خواهد بود. هرچند که شناسایی افراد سود جو و کلاهبردار با شگردها و ترفندهای پلیسی امکان‌پذیر خواهد بود، اما از نظر قانون بخشی از عواقب ناگوار جرم به وقوع پیوسته متوجه صاحب سیم کارت می‌شود و وی باید تاوان جرم مجرم و سهل‌انگاری خود را بدهد.

وی تاکید کرد: شما به راحتی می‌توانید خود را در مقابل این خطرات بیمه کنید و تنها با صرف زمانی اندکی و مراجعه به مراکز امور مشترکین اپراتور مورد نظر خود، از وقوع این خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

مختاری‌نسب در پایان اشاره کرد: به استناد قانون جرائم رایانه‌ای افرادی که به طور غیرمجاز از سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده‌ها یا مختل کردن سامانه، وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل می‌کنند علاوه بر رد مال به صاحب آن به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون ریال تا یکصد میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهند شد. 

محمد بازدید : 164 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

بدن سفت، سنگی و مرموز یک دختر +عکس

آسان وب: دختربچه سه ساله اهل ایالت "تورین"ایتالیا دچار بیماری مرموزی است که او را تبدیل به سنگ می نماید."بیترایس ناسو" در سن 7 ماهگی دچار این بیماری عجیب و غریب شد.سراسر بدنش مانند مجسمه ای می گردد که زنده است.

مادرش"استفانیا" در این باره می گوید"در ابتدای تولد او هیچ گونه مشکلی نداشت و من زایمان سالمی داشتم اما در سن 7 ماهگی فرزندم متوجه شدم بدن او روزبروز سفتر می گردد.می ترسم او روزی قادر به نفس کشیدن نباشد.پزشکان از طریق اشعه ایکس متوجه بافتهای استخوانی نازک فرزندم شدند.
به ادامه مطلب مراجعه کنید
محمد بازدید : 60 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

ستاره رئال‌مادرید در اظهارنظری بازیکنان رژیم صهیونیستی را "قاتل" نامید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال پرتغال هفته‌ گذشته در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل با تساوی 3 بر 3 برابر رژیم اشغالگر قدس متوقف شد.

 

 


به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 183 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 

آخرین نوشته صفحه فیس بوک عسل بدیعی

 در پی درگذشت «عسل بدیعی» بازیگر سینما، سایت کافه سینما آخرین نوشته صفحه فیس‌بوک آن مرحومه را منتشر کرده است. اعضای بدن مرحومه بدیعی که دچار مرگ مغزی شده بود به نیازمندان اهدا شد.

عسل بدیعی که از دوشنبه بر اثر آنچه مسمویت دارویی عنوان شد در بیمارستان بستری شده بود آخرین بار در روز چهارم فروردین دو عکس از خودش در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد؛ اما آخرین نوشته او در صفحه‌اش مربوط به ۱۹ اسفند ( ۹ مارچ) است که بدین شرح است:

حس می‌کنم از گور برخاسته‌ام…

تولدی در راه است و بوی عطرش در فضایم جاریست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    انتخابات 92 به کی رای میدی؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 1,067
  • بازدید کلی : 3,825